Rob Hullekes

Waar ben jij mee bezig in de politiek (portefeuille)?

• Sociaal domein
  • AVRI

In welk dorp woon je: Lingemeer (Lienden)

Wie ben je?
Ik ben getrouwd met Jolien en heb twee volwassen kinderen en een kleinzoon.

Wij zijn op het Lingemeer komen wonen in 2005, vanuit Tiel. Toen we in Tiel woonde en zeker mijn jeugd met de fiets en surfplank naar de Lingeplas, om te zwemmen en te surfen, toen we de mogelijkheid kregen om een huis te kopen aan het water was de keuze niet al te moeilijk. Mijn oma komt oorspronkelijk uit Lienden, dus we hadden ook weer het gevoel dat we terugkeerde naar onze roots.

Van 1986 tot 1999 ondernemer geweest, met een bouwbedrijf. In 1999 heb ik het bedrijf verkocht en ben aan de slag ben gegaan in de Audio branche als Sales en Marketing manager verantwoordelijk voor de Benelux. Waar ik in 2019 nog 17 events heb georganiseerd. Regelmatig reizen we naar de fabrieken in ItaliĆ« en de VS, als dealerreis of als overleg en training.

Ik vind maatschappelijke betrokkenheid erg belangrijk in mijn dagelijkse leven. Ik heb dan ook in de afgelopen jaren diverse bestuursfuncties bekleed in verenigingen ,en ben momenteel  nog bestuurslid bij de BVL, waar ik verantwoordelijk ben voor de signaleringsgroep, Facebook en WhatsApp.

Welke politieke doelen wil je bereiken?
Ik vind het belangrijk dat onze inwoners, zich veilig voelen en dat we voldoende woningbouw creĆ«ren voor onze jongeren.  Een gemeente die er voor de inwoners is en niet andersom.

Wat maakt jou een goed volksvertegenwoordiger?

Ik ben iemand die goed kan luisteren om daarna een plan te  bedenken en dat uit te werken. Ook wil ik graag met realisme kijken naar zaken die op ons afkomen. Kan het financieel, is het maatschappelijk wenselijk en is het goed voor onze gemeente.

Je kunt me bereiken via:

Email               rob.hullekes@buren.vvd.nl

LinkedIn          : https://www.linkedin.com/in/rob-hullekes-84740424